The Good, Bad & Ugly Habano

cygaro westernSkoro „Dobry, Zły i Brzydki” to mój ulubiony western, kiedy zobaczyłęm to cygaro, nie mogłem się oprzeć i kupiłem kilka sztuk. Nie mogłem też oprzeć się pokusie, by jedną zapalić (a drugą poczęstkować kumpla). Nasze wrażenia były nieco odmienne, ale jako że kolega pali od przypadku do przypadku, zreferuję raczej swoje odczucia.

Wygląd cygara jest świetny i dość oldschoolowy. Wbicie średnie, więc ciąg powinien być odpowiedni. W zapachu słodkie orzechy. Na tym etapie spisywałem jeszcze ocenę punktową i była ona wysoka. Niestety dalsze kategorie mocną ją zaniżyły.

Po otwarciu ciąg faktycznie jest dobry, ale smak nieprzekonywujący, słodkawy, mdły. Zapowiedź przyszłego palenia nie napawa optymizmem, ale dałem mu szansę, głównie ze względu na sentyment.

Całe palenie jest nudne, dość sianowane, trochę słodkawe i generalnie nie ma się czym ekscytować. Stąd brak oceny punktowej w tym przypadku – traktuję to cygaro raczej jako ciekawostkę i pozostałe sztuki odkładam „na pamiątkę”. Dodam, że koledze smakowało, więc być może poczatkującym „podejdzie”.

Samo spalanie, technicznie nie jest złe, więc niby da się tym cygarem poszpanować (jeśli ktoś po to pali cygara).

One thought on “The Good, Bad & Ugly Habano

  1. Po spaleniu wersji Maduro, która mimo nieco większej wyrazistości nadal nie zasługuje na osobną recenzję, postanowiłem pozostawić jedynie wzmiankę o tym wydarzeniu. Maduro jest lepsze, ale nadal nie „dobre”.

Skomentuj

